Wilde avonturen!!

Zoals beloofd vanaf nu alleen maar berichten over leuke dingen en wilde avonturen! 😉

North Sea Jazz! Het was een avontuur mensen. Prince erachteraan, supercool!
Heel blij, omdat ik weer naar concerten kan. Nog blijer, omdat er vrijdag erg mooie, aparte, ontroerende en zeer funky stuff werd gespeeld.
Door zeer goede service van de hartelijke mensen van het EHBO-team van de Ahoy, was ik in staat om een hele festivaldag mee te maken. Ik mocht in een rustige kamer van de EHBO (back-stage, heel cool dus!) rusten/slapen wanneer dat nodig was. Mijn complimenten!!

Het is nu maandag en ik kan alweer een stukkie schrijven en de zon schijnt ook nog. Prima herstel, slechts twee dagen kapot. Dat gaat goed!

Net een intakegesprek gehad om te kijken of acupunctuur mij zou kunnen ondersteunen in het vinden van wat energie en balans. Ja natuurlijk!, vrijdag eerste naaldensessie. Ben heel benieuwd.
Over twee weken start ik met sport-revalidatie onder begeleiding van een fysiotherapeut, want dat sporten bij de reguliere sportschool lukt nog niet. Met mijn superdrugs wordt mijn sportcarrière zeker een groot succes!

Morgen een date met een hele goede vriendin, die na ruim drie maanden reizen door de wereld weer lekker thuis is.
Zaterdag een huwelijk, altijd mooi om twee mensen te zien die deze sprong durven wagen. (en nee, we doen echt geen act, dat willen jullie niet, dus wees niet bang voor iets gênants 😉

Prince moment:

Prince, North Sea Jazz 2011

Vanaf donderdag ben ik weer iets opgehoogd met de medicatie. Ik zit nu op 3/4 van de standaard dosis. Ik schommel dus nog lekker en er is geen balans. Erg lastig om mee om te gaan. Er gebeurt heel veel in mijn lichaam op dit moment, maar daar gaan we het in dit stukkie niet over hebben. Vanaf nu namelijk wilde avonturen en blijheid, zoals beloofd!!

Ik zeg: goed bezig!!

Concerten, nachtelijke escapades, acupunctuur-energie en wilde sportavonturen. Dit wordt een spannend blog binnenkort 😉
Hard werken aan die lifelist!

Laterrrrr

2 thoughts on “Wilde avonturen!!

  1. Wat een heerlijk bericht!!! Je energie spat van mijn scherm!!! Kan me voorstellen dat NSJ helemaal kicken was!! Ik had er graag bij geweest….next time..Succes met die naaldjes vrijdag! Hopen dat dat je nog meer opkikkers en meer balans gaat geven.
    Tot gauw en have fun met alle leuke dates en uitjes in het vooruitzicht! X

Leave a comment